Thursday, March 6, 2008

The Opposition

SEJUJURNYA.. saya bukanlah seorang yang sangat meminati isu berkenaan politik.. Dan sejujurnya.. saya ke Kampung Limau malam tadi atas dasar ingin mengambil gambar untuk koleksi saya sendiri.. Ini kerana peristiwa seperti ini cuma terjadi 5 atau 4 tahun sekali.. Jadi saya terfikir agak rugi jika saya tidak merebut peluang untuk merakamkan antara sorotan peristiwa penting yang sedang berlangsung ini.. Saya tidak mahu menyatakan saya berada di pihak mana disini (kerana undi anda adalah rahsia.. huhu..) Namun saya cuma mahu berkongsi moment yang sempat saya rakamkan.. Jadi.. Lihatlah.. ;)










8 comments:

Anonymous said...

nicely captured!

Farina Ariffa said...

Thanx.. heheee.. ;)

THECORESYSTEM said...

tak risau lense kena air hujan ek?...mmg beraniiii...hehehee

Farina Ariffa said...

saya berteduh di bawah kanopi.. huhu.. syukur.. ;)

jarhead said...

hujan tu!!!

Farina Ariffa said...

yeaaahh..! hujan..! ;)

Dr. Bentara said...

teringin nak beli kamera DSLR ni... pakai brand dan model apa? Lens apa?

Anonymous said...

i hate pic num10 i2 ngeee anuar ibrahim stop it. .u are the king of the sytan n parti keadilan. .bcoz of u dunia ktew uru are u know. .